Curiousity!

5 responses

  1. Excellent focus.

    May 1, 2013 at 11:12 am

    • Thank you!;)

      May 1, 2013 at 11:20 am

  2. Herman

    Hi there, thank you for following HoB. Much appreciated! I’ll be hanging around here, so many beautiful photographs on your blog…

    May 12, 2013 at 6:05 pm

    • Thank you so much! I’m glad you liked my photographs. Your photographs are also beautiful.

      May 12, 2013 at 6:52 pm

  3. Snygg vinkel! Jag vill tacka för att du följer mig – hoppas att jag inte ska göra dig besviken! Jag behöver lite hjälp här…jag är oförmögen att hitta hur jag ska kommentera dina inlägg! Jag hittar bara färdiga kommentarer, men inget under dina inlägg? Det skulle också vara intressant att veta lite mer om dig – finns det ingen About-sida? Och – du är väldigt duktig på att skissa! Bilden på din pappa är välgjord.

    May 21, 2013 at 8:40 pm